Endodoncie – léčba zubních kanálků

Endodoncie je stomatologický obor, který se zabývá diagnostikou a léčením onemocnění, která postihují kořenové kanálky zubů.

Nekvalitní léčba a plombování kořenových kanálků nakonec vede k zánětům nejenom samotného zubu, který byl takto ošetřen, ale i okolní kostní tkáně a také k tomu, že o zub můžete nakonec přijít. Dokonce i ta nejkrásnější rekonstrukce zubu nebo nová korunka nevydrží dlouho, pokud je kanálek špatně zaplombován.

Pouze kvalitně vyléčený a zaplombovaný zub může být dlouholetou oporou pro můstky, korunky a dentální konstrukce!

Metody léčení, moderní endodontické vybavení a speciální nástroje, které používáme, společně s profesionalitou našich lékařů umožňuje zachránit i silně postižené nebo infikované zuby, předcházet komplikacím, který by vedly k tomu, že byste o zub přišli, vážným onemocněním měkkých a kostních tkání a také připravit zuby k budoucímu použití zubních implantátů.

Léčení zubních cyst

Zubní cysta je infekční onemocnění dutiny ústní, kdy v kostní tkáni čelisti vzniká dutinka naplněná hnisem. Tento problém se může vyskytnout jako důsledek poranění zubů, neléčeného zubního kazu nebo zánětu, špatně provedeného trhání zubu, nebo dokonce i při pouhém oslabení imunity. Toto onemocnění je relativně hodně rozšířené, avšak jen málokdo jej léčí. Ve většině případů postižený zub rovnou vytrhnou. Našim cílem je zuby zachraňovat a k problémům vždy přistupujeme tak, že vyzkoušíme vše pro jejich záchranu. Způsoby léčby vybíráme individuálně dle potřeb konkrétního pacienta.

Léčení zubních kazů

Zubní kaz představuje patologické změny zubů, které v nich mohou vznikat ihned po tom, co se proříznou dásní. Zpočátku se zubní kaz projevuje v podobě skvrn bílé a hnědé barvy a později dochází k defektu tvrdých zubních tkání do různé hloubky. Léčení zubního kazu je nutné zahájit ihned poté, co se objeví první příznaky, protože napadený zub je zdrojem infekce.

Pokud se se zubním kazem nic nedělá, může se k němu přidat i zánět zubního nervu nebo zánět ozubice, která kotví zub v parodontální štěrbině. Aby se dalo těmto komplikacím předejít, je nezbytné chodit na pravidelné prohlídky k zubaři a v případě potíží se na něj obrátit včas.

Tyto služby Vám poskytneme v našich ordinacích v Praze, Mělníku, Roudnici nad Labem a Horních Počaplech.

Objednejte se k Vašemu lékaři ještě dnes!